تجهيزات شبكه

معرفي محصولات شبكه

ذخيره ساز اچ پي مدل MSA 2040 K2R79A

۴۳ بازديد

ذخيره ساز تحت شبكه اچ پي MSA 2040 K2R79A

مشخصات و اطلاعات ذخيره ساز اچ پي MSA 2040 K2R79A:

ذخيره ساز اچ پي MSA 2040 K2R79A ساخت شركت HP مي‌باشد. ذخيره ساز اچ پي MSA 2040 K2R79A راه حل مناسبي براي كاربراني است كه از اوراكل ، مايكروسافت ، محيط SAP و كساني كه از فنآوري هاي سرور مجازي مانند: VMware و Hyper-V استفاده مي كنند، است اين محصول امروزه در بازار تجهيرات شبكه به فروش مي رسد.

به كمك ابن دستگاه ميتوانيدتجهيزات ITخود را در مكان هاي مختلف نصب كنيد. همچنين مي توانيد به طور مداوم ذخيره سازي را بدون وقفه ارتقا دهيد .از ديگر قابليت هاي اين محصول ميتوانيم به توانايي در دسترس بودن و قابليت بازيابي فوري براي برنامه هاي كاربردي اشاره كنيم.

 

ذخيره ساز اچ پي MSA 2040 K2R79A

 

معرفي تكنولوژي ذخيره ساز اچ پي MSA 2040 K2R79A:

SAN يك تكنولوژي خاصي  است كه مجموعه اي از سرورها را پوشش مي دهد.SAN مخفف Storage Area Network است. يك روش بهبوديافته نسبت به DAS مي باشد. در اين تكنولوژي فضاي Hosting منحصر به يك سرور نخواهد بود و اطلاعات روي Hard Drive هاي داخلي سرور ذخيره نمي شوند، بلكه اين فضاي ذخيره سازي در خارج از سرور ورودي يك شبكه ذخيره اطلاعات قرار مي گيرد.

اين تكنولوژي علاوه بر اينكه به سادگي قابليت گسترش فضا و پهناي باند مصرفي را ايجاد مي كند به دليل استفاده از سرورهاي مختلف كه شبكه ذخيره داده ها را كنترل مي كنند.

 

منبع:ذخيره ساز اچ پي مدل MSA 2040 K2R79A

سرور اچ پی

۰ بازديد

سرور اچ پی

خرید مطمئن سرور HP:

سرورها در انواع مختلف، توسط شرکت های بزرگ تجهیزات شبکه تولید و در بازار موجود می باشند. اما در این میان، سرور های HP از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار هستند به طوری که می توان گفت سرور HP یکی از محبوب ترین نوع سرورها در ایران است. محبوبیت زیاد این سرورها به خاطر استفاده زیاد آنها در ارگان های مختلف خصوصی و دولتی می باشد و به همین دلیل این روزها خرید سرور اچ پی با کیفیت یکی از دغدغه های مجموعه های مختلف شده است.

سرور اچ پی چیست؟

یکی از کمپانی های معروف در زمینه تولید سرور، کمپانی اچ پی می باشد که در زمینه تولید سرورهای HP بسیار پیشرو می باشد. همانطور که می دانید سرورها اصلی ترین بستر نگهداری و پردازش اطلاعات در شبکه های بزرگ و کوچک هستند. پس می توان گفت آنها همانند کامپیوتر های بزرگی هستند که قدرت پردازش بالایی دارد. از سرورها برای ذخیره پذیرش و مدیریت داده ها، دستگاه هاو سیستم های شبکه ساخته شده اند. به بیان ساده تر می توان گفت که سرور داده ها را دریافت، ذخیره و ارسال می کند. در حقیقت می توان گفت، ماشین هایی هستند که به سازمان ها با ارائه دستگاه ها و سیستم های شبکه با منایع کافی کمک می کنند. سرور اچ پی برای پردازش حجم های فشرده کاری که فراتر از قابلیت های یک کامپیوتر است، به کار می رود. نام اصلی این کمپانی HPE است که مخفف Hewlett-Packard-Enterprise می باشد. سرورهای HP در حال حاضر جایگاه اول را در فروش سرور دارند.

چگونه اتصال Multipoint to Point برقرار سازیم

۰ بازديد

 

 

قبل از هر چیز بهتر است درباره تفاوت اینترنت Point to Point و Multipoint صحبت کنیم. اینترنت Point to Point به معنای اتصال نقطه به نقطه است، این نوع اتصال اهمیت زیادی دارد زیرا نیاز به رمز ندارد. روش کار اتصال نقطه به نقطه بدین صورت است که میان چند نقطه به اشتراک گذاشته می شود و به سایر نقاط ها اجازه ورود نمی دهد.

اتصال Multipoint to Point نیز از شبکه های پرفروش در دنیا محسوب می شود. این روش اتصال،می تواند یک نقطه را به چند نقطه دیگر به طور همزمان متصل کند. شبکه مالتی پوینت سرعت بسیار بالایی دارد و همچنین از مزایای زیادی نیز برخوردار است. اتصال Multipoint to Point به علت نیاز به داشتن پسورد امنیتی بسیار پیشرفته، در موازینی که میخواهیم از هک شدن جلوگیری کنیم، استفاده می شود.

اصلی ترین تفاوت  این دو روش اتصال، امنیت و سرعت آن ها است. شبکه اینترنتی نقطه به نقطه به عنوان یک اینترنت سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع روش اتصال سرعت بالایی دارد ولی در روش اتصال مالتی پوینت شما دارای سرعتی بسیار زیاد، حدود 1Gbps هستید.

در شبکه های Point To Point به دلیل اتصال تنها میان دو نقطه، شما از امنیت بیشتری برخوردار هستید زیرا نقاط اتصال مشخص شده هستند، اما دراتصال Multipoint to point امکان برقراری امنیت کمتر است و احتمال هک شدن بالا می رود.

به همین علت برای جلوگیری از هک شدن و پیدایش مشکل باید از پسوردهای سخت و پیچیده استفاده کنیم. تنها این نکته را در نظر داشته باشید که تجهیزات رادیویی وایرلس و آنتن وایرلس باید در بالاترین نقطه ساختمان و محل مورد نظر شما قرار بگیرد.

 

منبع : چگونه اتصال Multipoint to Point برقرار سازیم

ماژول سیسکو

۰ بازديد

 

ماژول سیسکو ساخته شده توسط برند معتبر و جهانی سیسکو یکی از بهترین و باکیفیت ترین ماژول ها می باشد. این ماژول ها با اکثر روترها و سوئیچ ها سازگار هستند و به راحتی بر روی تجهیزات از برندهای مختلف نیز نصب خواهند شد. کیفیت عالی و طول عمر زیاد، ماژول سیسکو را به بهترین انتخاب برای متخصصان تبدیل کرده است.
ماژول ها در واقع یک قطعه ی نسبتا فشرده هستند که جزیی از یک دستگاه بزرگ تر می باشند. ماژول ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که به صورت جداگانه نصب شده، به صورت جداگانه جابه جا می شوند و به صورت جداگانه نیز تحت سرویس و تعمیر قرار گیرند و با نصب هر ماژول یک قابلیت به قابلیت دستگاه اصلی اضافه خواهدشد..

منبع: ماژول سیسکو

 

فایروال فورتی نت مدل Fortigate FG-80D

۰ بازديد

 

فایروال فورتی نت Fortigate FG-80D یک دستگاه امنیتی فشرده، مقرون به صرفه و یکپارچه است که UTM متصل Fortinet را ارائه می دهد. ایده آل برای مشاغل کوچک، از راه دور، تجهیزات محل مشتری (CPE) و شبکه های خرده فروشی، این لوازم امنیت شبکه، اتصال و عملکرد مورد نیاز شما را ارائه می دهند.

این محصول پر کاربرد توسط کمپانی معتبر فورتینت طراحی و تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سخت افزارهای امنیتی یکپارچه فورتی گیت محصولاتی قوی و کارامد می باشند. در شبکه های بزرگ که ترافیک اینترنت آنها بالا است می تواند یک محافظ قدرتمند در برابر تمامی تهدیدات به شمار آید. فورتی گیت به تنهایی می تواند تمامی نیازهای مدیران شبکه ها را از هر لحاظ تامیین کند.

منبع: قیمت و خرید فایروال فورتی نت  Fortigate FG-80D

CPU سرور

۲ بازديد

CPU سرور

CPU سرور چیست:

CPU سرور یا پردازنده سرور یکی از مهم ترین اجزای اصلی یک سرور است که تمام محاسبات مورد نیاز برای انجام امور مختلف، در آن صورت میگیرد و بدون CPU توانایی انجام هیچ کاری ممکن نیست. Cpu عبارت  Central Processing Uni  است که بر روی mother board قرار می گیرد و وظیفه پردازش دیتا و اطلاعات را دارد .

CPU اطلاعات و دیتا را از حافظه دریافت میکند و بعد از آن الگوریتم های گوناگونی مانند ضرب و تقسیم مختلف مانند ضرب و جمع یا عملیات‌های منطقی مانند and یا or یا not را روی آن‌ها اعمال کرده و در نهایت خروجی را تحویل می‌دهد. نکته مهم اینجاست که CPU در بسیار دستگاه هایی که استفاده می‌کنیم وجود دارد مثل تلویزیون های هوشمند، ATM ها و موبایل ها و ….

هرچقدر سی پی یو قوی تر باشد، قابلیت پردازش حجم بیشتر اطلاعات را خواهد داشت در نتیجه سرعت سیستم نیز بالا تر خواهد رفت. به طور کلی تمام بخش های یک سیتم به CPU وابسته است و بدون آن هیچگونه عملیاتی در سیستم صورت نمیگیرد . همچنین سی پی یو نیز به تنهایی نمیتواند فعالیت کند و به حافظه برای نگه‌داری اطلاعات، پردازنده گرافیکی برای رندر تصاویر و هزاران قطعه ریز و درشت دیگر نیاز دارد.

 

منبع : خرید CPU سرور

فایروال فورتی نت Fortigate FG-80D

۲ بازديد

فایروال فورتی نت Fortigate FG-80D یک دستگاه امنیتی فشرده، مقرون به صرفه و یکپارچه است که UTM متصل Fortinet را ارائه می دهد. ایده آل برای مشاغل کوچک، از راه دور، تجهیزات محل مشتری (CPE) و شبکه های خرده فروشی، این لوازم امنیت شبکه، اتصال و عملکرد مورد نیاز شما را ارائه می دهند.

این محصول پر کاربرد توسط کمپانی معتبر فورتینت طراحی و تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سخت افزارهای امنیتی یکپارچه فورتی گیت محصولاتی قوی و کارامد می باشند. در شبکه های بزرگ که ترافیک اینترنت آنها بالا است می تواند یک محافظ قدرتمند در برابر تمامی تهدیدات به شمار آید. فورتی گیت به تنهایی می تواند تمامی نیازهای مدیران شبکه ها را از هر لحاظ تامیین کند.

فایروال فورتی گیت با امکاناتی بی نظیر، شما را در راهبری هرچه بهتر شبکه ی خود یاری می دهد. شما دیگر نگران تهدیدات امنیتی بیرون از شبکه ی خود نیستید، چرا که فورتی گیت با دارا بودن آنتی ویروس و فایروال که به صورت Integrate با یکدیگر کار می کنند دیگر جای نگرانی ای برای شما باقی نمی گذارد.

 

منبع : خرید فایروال فورتی نت Fortigate FG-80D

 

سرور اچ پی مدل DL380 G11

۲ بازديد

سرور اچ پی DL380 G11 دارای قابلیت مقیاس پذیری و توسعه پذیری می باشد و یک گزینه عالی جهت استفاده در محیط های مختلف و بار های کاری گوناگون از جمله: ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو، و برنامه های مجازی که به ظرفیت ذخیره سازی زیاد، و پهنای باند ورودی/خروجی و حافظه بالا نیاز دارند قابل استفاده می باشد.

سرور HPE Proliant DL380 G11 جدیدترین سری از سرور DL380 است که با پردازنده‌های نسل چهارم اینتل Intel Xeon Scalable به بازار عرضه می‌شود. این سرور در مقایسه با دو نسل قبل دارای پردازنده 60 هسته می‌باشد در صورتی که نسل‌های قبل حداکثر تا 40 هسته را پشتیبانی می‌کردند.

منبع: قیمت و خرید سرور اچ پی DL380 G11

موتور ایمپلنت وودپیکر مدل Implant-Air

۲ بازديد

موتور ایمپلنت وودپیکر Implant-Air یکی از موتور ایمپلنت های کاربردی و پر طرفدار توسط شرکت وودپکر Woodpecker می باشد که ساخت کشور چین است که بازار تجهیزات دندانپزشکی به فروش میرسد.

موتور ایمپلنت وودپیکر Implant-Air جدیدترین و پیشرفته ترین نسخه موتور ایمپلنت از شرکت Woodpecker Dental است که کاملاً طراحی شده است تا برای جراحی ایمپلنت شما ساده، دقیق و قابل اعتماد باشد.  این دستگاه کاملا مطابق با اصول استاندارد طراحی و تولید شده و مورد تایید استاندارد های CE اروپا ، ISO و TUV و FDA امریکا می باشد.

موتور ایمپلنت وودپیکر Implant-Air دارای گشتاور 70 نیوتون بر سانتیمتر بوده که در ضریب های مختلف تنظیم می‌شود. سرعت چرخش آن را نیز می توانید تا 40000 دور در دقیقه تنظیم کنید. قابلیت کنترل خودکار سرعت چرخش و گشتاور در این دستگاه وجود دارد.

موتور موتور ایمپلنت وودپیکر Implant-Air کاملا بی صدا بوده و از میکروموتور اپتیک بدون ذغال بهره می بود که درجه یک بوده و ساخت کشور سوییس می باشد. اینسترومنت موتورایمپلنت Implanter از نوع فایبراپتیک و آب از داخل می‌باشد. روی این موتور ایمپلنت یک 1:20 از نوع اپتیک و پوش باتن قرار دارد که بسیار با کیفیت بوده و ساخت کشور سوییس می باشد.

صفحه نمایش این دستگاه LED می باشد که صفحه ای بسیار روشن با وضوح بالا را در اختیار دندانپزشک قرار می دهد همچنین و پنل لمسی با قدرت بالا نیز مجهز می باشد. این موتور ایمپلنت دارای 8 حافظه‌ برنامه است که بسته به نیاز دندانپزشک قابل تنظیم می باشد.

 

منبع : خرید موتور ایمپلنت وودپیکر Implant-Air

کارت ماژول سیسکو مدل C9300X-NM-8Y

۹ بازديد

سوئیچ های سری Cisco Catalyst 9300 از ماژول های شبکه اختیاری برای پورت های uplink پشتیبانی می کنند. کارت ماژول سیسکو C9300X-NM-8Y قابل تعویض میدانی با سرعت‌های 25G و 40G در سری Cisco Catalyst 9300 هستند که دارای انعطاف‌پذیری بیشتر معماری و حفاظت از سرمایه‌گذاری زیرساخت، با امکان مهاجرت بدون اختلال از 10G به 25G و فراتر از آن را امکان‌پذیر می‌سازد. پیکربندی سوئیچ شبکه پیش فرض شامل ماژول شبکه نمی شود.

با حداکثر سرعت 480 گیگابیت بر ثانیه، آنها راه حل پهنای باند stack با بالاترین چگالی صنعت با انعطاف پذیرترین معماری uplink ارائه می دهند. Catalyst 9300 Series اولین پلتفرم بهینه شده برای Wi-Fi 6 با چگالی بالا و Wave2 802.11ac است که حداکثرهای جدیدی را برای مقیاس شبکه تعیین می کند. این سوئیچ ها با معماری x86 CPU و حافظه بیشتر، به آنها امکان می دهد تا کانتینرها را میزبانی کنند و برنامه ها و اسکریپت های Third party را به صورت بومی در سوئیچ اجرا کنند.

منبع : خرید کارت ماژول سیسکو C9300X-NM-8Y